بیانیه ستادکل نیروهای مسلح بمناسبت 9 دی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ خودتون خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kebria و آدرس kebriai.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 599
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 599
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

همدلی و همزبانی ، مسائل سیاسی،فرهنگی،اجتماعی، نظامی

بیانیه ستادکل نیروهای مسلح بمناسبت 9 دی
چهار شنبه 6 / 10 / 1395 ساعت 20:32 | بازدید : 251 | نوشته ‌شده به دست مرتضی | ( نظرات )


این بیانیه، فتنه 88 را در سیاهه فتنه‌آفرینی‌ها و بحران‌سازی جبهه دشمن علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران طی 38 سال اخیر متفاوت قلمداد کرده و تصریح کرده است: فتنه عمیق و کودتای مخملی 88 از حیث ماهیت، گستره و عمق، صف‌آرایی عناصر و بازیگران داخلی و خارجی، روند و شرایط حاکم بر محیط ملی و فراملی، آثار و پیامدها و حتی درس‌ها و عبرت‌ها دارای وجود متمایز و منحصربفرد با سایر توطئه‌ها علیه انقلاب اسلامی بود که اهمیت و درک مسئله «نفوذ» در اشخاص و لایه‌های مدیریتی کشور را مورد تأکید قرار می‌دهد.

این بیانیه با تأکید بر اینکه پژواک فتنه و اعمال فتنه‌گران باید به‌مانند آیینه‌ای شکسته هر روز در برابر تردیدکنندگان و آنانی که در پی تطهیر سران فتنه هستند قرار گیرد، افزوده است: ملت ایران، آنها را که در مقابل قانون گردن‌کشی کردند و دشمن را به براندازی نظام امیدوار کردند، هرگز نخواهد بخشید و با روایت مستمر فتنه 88، خسارت‌ها، خیانت‌ها و خباثت‌های فتنه‌گران تحت حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی را از یاد نمی‌برد.

این بیانیه حماسه 9 دی‌ماه را عامل میرایی و دفن فتنه 88 توصیف و آورده است: حماسه 9 دی‌ماه 88 نمایش پایبندی ملت ایران به «اسلامیت» و «جمهوریت» نظام و «ولایت‌پذیری» آنان بوده و با تبلور «بصیرت» و تبعیت از «ولایت‌فقیه» مظهر نفوذناپذیری ایرانیان و «نه» بزرگ آنان به جبهه دشمن قرار گرفت.

این بیانیه تصریح کرده است: دستاورد حضور حماسی ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 88، اقتدار و استحکام نظام و «گفتمان انقلاب اسلامی» را نزد دوستان و دشمنان ارتقا بخشید و به جهانیان اثبات کرد مردم و نظام در ایران اسلامی در پرتو «ولایت‌فقیه» یک حقیقت واحد بوده و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به‌راحتی قادر هستند هر توطئه و فتنه‌ای را خنثی کنند.

این بیانیه در پایان با تأکید بر لزوم بازخوانی درس‌ها و آموزه‌های فتنه 88 برای عبرت گرفتن نسل حاضر و نسل‌های آینده کشور و عمق‌بخشی بصیرت و هوشمندی ملی نسبت به ترفندها و توطئه‌های جدید نظام سلطه و استکبار علیه انقلاب و ایران اسلامی، آورده است: در فتنه 88 ملت بزرگ ایران ملاحظه کردند که ابعاد تهاجم و میزان ضدیت دشمنان با نظام برآمده از اسلام عزیز به‌حدی بزرگ و عمیق است که در صورت کمترین بی‌توجهی و خواب‌آلودگی، خسارت‌های فراوان به میهن اسلامی وارد می‌شود و لذا با بهره‌گیری از الگوی زیبای حماسه 9 دی بایستی مراقبت و هوشیاری دائمی در جامعه ما امری نهادینه و همیشگی به‌حساب آید.




:: برچسب‌ها: ستاد کل نیروهای مسلح،؛ حماسه 9 دی ،بیانیه ، سالروز ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: